>

fa(s)t food

Jag är så himla trött nu. Har lite läxor som jag ska fixa, sen ska jag vila-äta-sova.
Min värdmamma orkade inte gå upp en timme tidigare så jag gick ut själv.
Och jag sprang. 
Var ute i nästan en timme.
WOW.
Jag kanske kan fixa att springa minst 3ggr i veckan.
I så fall kanske jag kan fixa att inte gå upp alltför mycket i vikt.
Usch. Jag fasar inför den dagen då mina jeans inte längre passar.
(Jag har med mig ett par så att jag ska kunna mäta..heheheh)
Försöker att äta mer sallad än..annan mat. Och att dricka vatten istället för läsk.
Och att äta de mindre sockrade flingorna, istället för dom regnbågsfärgade som
är sötare än godis, på morgonen. Snabbmat är såklart det värsta. Men det är
inte så lätt när det är det enda man äter här...

JAG GÖR MITT BÄSTA. Så snälla, mobba inte ut mig när
jag kommer tillbaka bara för att jag ser ut som en hamburgare (VA?). Snälla.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: SOFY-DOFY

heheh, sa ju att alla kommer tycka att du är cool om du rullar hem så det är lugnt!!!

saknar dig!

PUSSSSSSSSS <3

2011-08-24 @ 08:19:28
Postat av: alma

Tack för att du stöttar! saknar dig, puss!<3

2011-08-25 @ 01:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: