>

inte bäst, men

OKEJ JAG ÄR INGEN HÖJDARE PÅ ATT BLOGGA REGELBUNDET.
Jag är faktiskt ganska dålig på att blogga.
Jag är förkyld och har legat i sängen och tittat på Doctor Who, skypat
och spelat tetris nästan hela dagen. Och ja, jag har umgåtts med min värdafamilj LITELITE.

I skolan i fredags hade nästan alla blåa kläder (skolans "egna" färg), 
alla killar som spelar amerikansk fotboll hade sina matchtröjor på sig, 
och folk gick runt och nynnade på hejarklacksramsor. 
Under andra och tredje perioden, piano och fotoletkionen, samlades
HELA SKOLAN (känns som att vi har ganska många elever...)
Cheerleadertjejerna skuttade omkring och kastade upp varandra i luften, 
kören, orkestern och dansarna var där, och alla fotbollsspelare. Alla var
helt galna. Alla peppade inför kvällens match. Det är tydligen nåt man gör varje månad, 
så nästa gång ska jag vara förberedd och ha kameran med så att jag kan visa! 


På kvällen åkte jag och Veronica till matchen och kollade..på allt.
Vid tiotiden var spelet slut och vi åkte till IHOP med stora delar av orkestern.
Det var kul. 
Hehe. 


En del av orkestern ("Bandet"). 


Snygga hehehhehe.


Läktaren. Klockan var ungefär 21.00 här, det var kolsvart ute och 30grader varmt.

PS. VI VANN.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Niclas

Fusk! Det är ju jag som gillar amerikansk fotboll!!:-P

2011-08-29 @ 23:01:13
Postat av: alma

jag gillar det också! nu!

2011-08-29 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: