>

lite av det som hänt hittills

Gruppbild på Arlanda av alla ungdomar som flög till Chicago
tillsammans den 4 aug.
Johannes och Harald på Arlanda. Inte alls uttråkade.
Satt bredvid Petter på planet till Chicago. Resan tog nio timmar,
vi spelade nog tetris 5 av dom timmarna.
Ingen hade fyllt i sina papper rätt på flyget, så det fick vi
fixa i panik på Chicagos flygplats.
Efter att ha bytt ENSAM från Chicago till Dallas och från Dallas vidare
till Roswell kom jag till slut fram. 20h resande.
Första dagen i Roswell firade min tillfälliga värdfamilj två födelsedagar.
Andra dagen åkte jag och halva familjen på 40årsfest. Fullt upp.
Jag besökte min skola i fredags.
Och igår.
All mat är stark här. Men det är gott ändååååeee.
Besökte det tingshus Billy The Kid en gång lyckats fly från. Ballt.
Hans pistolskott i väggen.
Satt uppe i mitt rum när jag efter att ha bott i en vecka hos min 
kontaktperson, till slut flyttade in i det rum jag som är mitt i
antagligen 3 månader framöver.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Rymdsylten

ALMA, jag kommer bli din trognaste läsare. Speciellt eftersom jag cravar USAbloggar. Min vän var i Buffalo förra året. Utbytes, precis som du.

/L

2011-08-09 @ 19:37:53
URL: http://rymdsylten.blogg.se/
Postat av: alma

Tack tack Lisa, då har jag iallafall EN person som läser vad jag skriver.

2011-08-12 @ 06:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: