>

osorterade tankar

Jag vet inte hur många fredagar det har gått
utan att jag har haft lösgodis och stört mig
på att det inte går nåt bra på TV fredagskvällar.

ÅÅÅH familjemys
, skulle kunna ge vad som helst för det nu.
Det när något som inte verkar existera i det här landet.
Inte för att jag skulle behöva en onyttig kväll, det är
nog det sista min kropp vill ha. Men ändå, åååååååh lösgodis och
familjemys. Jag har kommit hem, gjort läxor, plockat lite på
mitt rum, vilat en kort stund, kollat runt lite på intärnäättttt, 
ätit kvällsmat med familjen som äntligen har kommit 
ut ur sina rum, pratat lite med mina värdföräldrar
och gått upp på mitt rum för att lyssna på musik,
bläddra och klottra lite i dagboken, extrakolla skolgrejer
inför morgondagen och sovit, varje dag denna veckan. (PUH, lång lista.)

Tänk om det fanns något sätt så att jag kunde vara här på dagarna,
men vara hemma i Sverige på kvällarna och nätterna, typ sova hemma, åh.
Eller om ni kunde komma hit. Ingenting är som hemma, alls. Jag saknar
allt från GBglass och godare coca cola till svenska TVprogram, p3 och min familj. 

Ja, jag saknar just DIG med.

Men det finns, som sagt, mycket här som jag gillar bättre här än hemma. 
(Jag kan bara inte komma på något nu, hehe)  

Så tro inte att jag inte trivs, för det gör jag!
Och tro inte att jag vill flyga hem än, för jag är inte färdig här än!















(Äh, jag skojar bara. Jag kommer visst på saker jag gillar här MYCKETMYCKET!
Jag gillar t.ex. pecanträdsodlingarna,
de är fina och finns inte hemma. Och jag gillar de
låga priserna på..allt. Och jag gillar att nästan alla
mina lärare säger att de är emot läxor....)

Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: