>

Dagbok baklänges.

Är jag dålig på att uppdatera eller? Tyvärr, ni får nog vänja er... 

Idag är det söndag. Jag vaknade upp i Vejbystrand i morse. Sa hejdå till min mormor, morbror och mammas kusin som jag inte kommer träffa på ett år. Grät nästan. Klockan elva åkte jag från Ängelholm till Malmö, där jag träffade tre av mina finfina kompisar, glömde ett paraply, åt chokladmousse och såg Bad teacher(VARNINGRIKTIGTDÅLIGFILM).
Igår åkte jag och min lilla familj till min morbror som fyllde år. Mysigt.
I förrgår kom jag och mamma hem efter att ha varit i huvudstaden vid Amerikanska ambassaden och sökt visum och besökt diverse museer och restauranger med mammas kusin. Dagen innan, då vi anlänt i Stockholm efter att ha missat tåget härifrån Osby och låtit pappa köra oss till anslutningståget i Alvesta, upptäckte vi att mitt pass fattades. Det låg kvar hemma på skrivbordet. Pappa skickade det på posten och jag fick det dagen efter, i förrgår alltså, så att jag kunde komma in på ambassaden iallafall. 

Hoppas bara att jag får mitt visum och hurra frid och fröjd och så vidare.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Gauteelin

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 09:51:23
URL: http://gauteelin.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: