>

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen...

Men här kommer lite bilder från när jag städade ur min garderob
och alla mina gömmor så som byrålådor, skrivbord, hemliga fack (heheh) och sånt.
Tömde mitt rum helt enkelt. Demaree, en utbytesstudent från USA, ska bo i mitt rum
och jag tror hon vill kunna ha några tomma ytor att röra sig på liksom.
Vinden öppen och redo att fyllas...


Har jobbat undan en del, en del kvar.

I byrålådanlådan: arkiverade prylar jag förhoppningsvis
fortfarande vill ha när jag kommer hem.
I vita lådan: underkläder att ta med.
Löst på golvet: att ta med/att ge bort... (organiserat, ja)
I påsar, papperskorgar och utanför dörren: skräp.



Slänga bort-kläder.


Postad i: tanke om nutid Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: