>

döda mig. tack.

så himla deprimerad. orkar inte beskriva hur deppad jag är. vill inte. det skulle låta som en fjortisemo som bara vill ha uppmärksamhet. jag är inte en sån. jag är en sån som ler och skrattar extra mycket för att ingen ska fatta. nu ska jag sova. om jag kan. jag har så mycket att tänka på. tillexempel varför i helvete den kommer en liten vissling vid 2:42 i the strokes' fina nya låt under cover of darkness. nejmenseriöstnuva. jag har viktiga saker att tänka på också. varför jag är så ful och jobbig och trög och varför mina kompisar är så korkade BLAND ANNAT.
Postad i: tanke om nutid Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: skillhag

Det är bra att skriva av sig. Du är verkligen inte ett fjortis emo, för då ska du skära dig själv och sedan lägga upp bilder på det. Då är det bara uppmärksamhet du söker.

2011-06-11 @ 23:37:53
Postat av: Anonym

tack josef

2011-07-18 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: