>

flams

Det finns så mycket jag skulle behöva göra:


plugga fysik och kemi
läsa lite i Huckleberry Finn
städa mitt rum
packa ur ryggsäcken
skriva dagbok
lägga upp bilderna från Thanksgiving
stryka kläder
äta något
och sådär.

Inget som är sådär jättejättenödvändigt
precis just nu, men ändå. Jag skulle
behöva få allt gjort. Det är lite svårt att
sätta igång bara. Mest av allt behöver
jag nog sova. Istället sitter jag och
tramsar mig. Ensam. På mitt rum.

HAHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA

Okej, nu ska jag sova.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Martin

lol, awesome bild ;)

2011-12-01 @ 20:33:10
Postat av: alma

Aaaah jag vet! :D

2011-12-04 @ 20:02:48
URL: http://tankaribokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: