>

Mercredi.

Idag har jag gått i skolan, träffat alla mina fina kompisar,
varit på Rotarymöte och träffat min kompis Janae,
lyssnat på en tjej som pratade om hörapparater
i nästan en timme (väldigt intressant, tro det eller ej),
fått lyckokakor, fått $10, blivit frågad vilket håll vattnet
snurrar åt i toaletterna i Sverige, blivit kramad av Kevin
miljontals gånger, blivit kramad av Damica tre gånger,
slutat skolan, träffat Chance och hans kompis Tina,
gått till Hastings, druckit Frozen White Chocolate(<3),
läst tidningar, gått till kyrkan, ätit middag PLUS en snövitcupcake,
låtsasgift mig med rosa plastringar, spelat piano,
åkt hem.
Trevlig onsdag!
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: