>

min vägg

En av väggarna i mitt rum ser ut såhär:


En "Välkommen Alma-skylt", en bild på farfar och Lilly, bilder på Maranda
och mig, en trisslott värd 50 kr, en dalahäst, en bild på hela min
mamma-sida-familj, bilden på Gustaf som Maranda ritade, en bild som 
Shay gjorde åt mig, ett litet vykort från hemma, en bild på Mammsi och Pappsi,
en lyckokakalyckolapp, ett hjärta från Trysil (som jag tydligen hade med mig?!?!)
en teckning av ett öga som min "amerikanska lillasyster" Carrie ritat åt mig
och en till dalahäst.

Och på pianot:  Vattenflaska, ett brev, ett vykort, en luftballongskalender
och en Beatlesbild. Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band. 

Nu ska jag sova, godnatt era små ankungar.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: