>

gammal inköpslista

Antingen kan ni  kolla på bilderna  jag  lägger  upp  på  allt  fint  jag  köpte i Albuquerque
i helgen, som jag mest lägger upp för mammas skull, eller så kan ni kolla på The Killers'
fina musikvideo till When You Were Young, som jag alltid tänker på så fort jag ser ett berg.
Vilket jag gör nästan hela tiden nuförtiden.

Eller så kan ni göra både och. 

Varsågoda!


Klänningar kan man aldrig ha för många av.


Mumssssssssssss fillibabba.


Lite blommor och blad i håret ba.


Ett par bruna skor.



Två Almor, en kjol och en flaska 
med något som luktar väldigt gott.


Pellifjant och fjäderring. JAG GILLAR FJÄDRAR.


Och så Brandon Flowers' röst <3
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Rufus

ååh så fina saker, du har så fin smak Almish!

2011-11-10 @ 10:01:53
URL: http://hansapansar.blogg.se/
Postat av: alma

Tackelikatt :3

2011-11-10 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: