>

alma yrar

Ja, jag har varit ganska dålig på att uppdatera bloggen de här senaste dagarna.
Eller, jag har väl skrivit då och då, men mest om saker som jag antar har varit ganska ointressanta
(för er alltså, inte för mig. Jorden runt-drömmen var en av de bästa drömmarna på länge.)
Men jag har inte riktigt haft någonting intressant att skriva om..
Inte för att jag har tråkigt här, men att skriva nästan identiska blogginlägg flera
dagar i rad TYP: hade en bra dag i skolan - kom hem och läste fysik - åt kvällsmat -
- umgicks med värdfamiljen - kollade doctor who - somnade, det känns lite..trist.
Därför har jag låtit bli att göra det
(fast nu fick ni reda på vad jag har haft för mig de senaste dagarna ändå).

Helgen tog slut för sådär 6minuter sedan, det har precis blivit måndag. 
Men jag är ledig, vi har studiedag. Vi får väl se om jag hittar på något
som är värt att dela med mig av här på bloggen, annars så får ni väl
läsa mer om vad jag drömmer om nätterna, vad jag äter för skräp till
kvällsmat, eller vilka TVserie-karaktärer jag förälskat mig i nyligen.

Förresten läser jag en väldigt fin bok, som min mamma skickade till mig för ett tag sen.
Tack mamma. Och Pappa. Och Harald. Och Matilda och Johanna och resten av familjen, allihopa,
jag saknar er. Och jag trivs jättebra här, jag har världens bästa värdfamilj, 
lite jobbigt att jag bara kan vara hos en av familjerna i taget. 

Önskar att jag kunde teleportera mig, som jag sagt typ 14346524130 gånger förut, 
då hade jag kunnat spendera varannan dag här och varannan dag i Sverigett,
lätt som en plätt. 

Förresten gick jag en promenad i shorts och linne idag, klockan halv åtta 
när solen höll på att gå ner. Är det lika skönt väder i Sverige? *BLINK - BLINK*

puss och kram skumbanan, vilket långt och onödigt inlägg det här blev
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: