>

På hotellet:

Sheryl: TVn krånglar..den stängde helt plötsligt av sig själv.
Jag: Den kanske är besatt! (*blink**blink**fniss*HÖ HÖ HÖ HÖ)

TVÅ MINUTER SENARE

Sheryl
: Ehm..TV:n funkar inte. Nyss så funkade det inte att byta kanal eller
ändra volymen, och nu stängde den precis av sig själv...
Jag vet inte om det är något ni kan göra åt?
Hotellkvinna: Ja, just det... Jag vet inte om ni fick reda på det
här när ni bokade rum men vi misstänker att hotellet är hemsökt och
att det är därför alla TVapparaterna krånglar.
S: Jaha, jag förstår. Finns det någonting vi kan göra?
H: Det bor ett medium bara femton minuter härifrån, vi skulle kunna ringa honom.
Jag: Öh...okej. (låtsas att jag tror på spöken, andar och medium)
S: Åh, det funkar nu! Förhoppningsvis är det bara goda andar.
H: Ja, vi har inte upplevt något värre än det här.
Dom busar bara lite, dom är inte elaka.
Men om ni tycker att det är jobbigt så betalar vi självklart för ett medium.
Han kan komma hit på bara tjugo minuter!
Jag: *fnissar tyst för mig själv*
S: Jag tror vi klarar oss..TV:n funkar ju nu.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?! 
[gul despicable me-minion-röst.]
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: