>

idag är en bra dag

Åh, det känns som att jag har haft världens bästa vecka i skolan. Vet inte riktigt varför.

Kanske för att jag sov
en timme längre inatt och är piggaregladarepositivare än vanligt.

Eller för att jag har fått reda på mina betyg
och dom är inte så dåliga som jag hade väntat mig. 
Eller för att jag har klarat alla prov och quiz i skolan bättre denna veckan.
Eller för att jag har många fler kompisar i skolan så att jag alltid har någon
att sitta med på lunchen fastän min förra lunchkompis har bytt schema.
Eller för att jag fortfarande är uppspelt efter att ha träffat alla andra utbytesstudenter i District 5520.
Eller för att jag har hunnit med allt jag har velat hinna med (förutom att städa..).
Eller för att The Kooks nya album är så bra.
Eller för att jag känner mig mer och mer hemma här för varje dag. 
Eller för att jag har lyckats slå mitt Tetris-high score. 
Eller för att jag har börjat gilla min kemiklass.
Eller för att jag hade min första ISS idag...typ kvarsittning under lektionstid..hehhe.
Kom till skolan precis när klockan ringde så jag och Veronica
gick dit direkt och gjorde läxor. (En erfarenhet rikare! ...eller nåt.)
Eller för att några av fotbollsspelarna på skolan är så söta.
Eller för att det är fredag. 

Jag tror det är för att det är fredag.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: