>

idag var dagen

Idag var dagen då jag plötsligt insåg att
jag faktiskt är väldigt långt ifrån hemma.
Och att det är ganska länge tills jag kommer hem igen.
Jag är egentligen inte särskilt deppad, men jag
lyssnar ändå på min "att-gråta-till-lista" på
spotify och har inte gjort så mycket mer än
att (räkna matte, och) sitta och titta ut genom
fönstret sedan jag kom hem från skolan.

Min kompis Kevin säger att han ska göra sitt 
bästa för att jag ska vara glad, dvs krama mig,
spana på söta pojkar med mig i skolatt, vänta på skjuts 
hem med mig ochsåvidareee. Han är rolig han. 
(Det skulle passa bra att skriva "halledaa" här, visst?) 

Två av mina andra bästa kompisar i skolan 
blev avstängda idag. Vet inte hur länge, men 
hoppas att det bara är någon vecka eller så.. 

Men jajaja, jag har ju några kompisar kvar i
skolan iallafall. Bland annat fina Maranda, som ritade 
en bild av älskade Gustaf Norén till mig i helgen. 
Åh, jag blev så glad. 



(och NEJ mamma, vad du än tänker om mina vänner i skolan...jag vet inte.
vår rektor är bara överdrivet strikt. eh. minst sagt. Man blir hemskickad
om man har hål i jeansen. Sant!)

(Ps. Man kan täcka hålen med glittertejp)



Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: