>

just det!

Har jag berättat att det är Spirit Week denna veckan i skolan?
På fredag är det Homecoming Game (amerikansk fotboll) och på lördag
är det Homecoming dance. För att "ladda upp" så har vi en hel vecka då man ska klä ut sig.
En del gör det, mest seniors.

Igår var det "nerd-day" (gulligt med en massa silvertejpade glasögon
och sidbenor och rutiga skjortor till höga midjor i korridorerna) och
idag "old citizen day", alltså typ pensionärsdag. (Det var sött det med.)

Imorgon är det "celebrity-day" och jag gissar att 90% ska vara Lady GaGa.
Natalie ska vara Amy Winehouse, längtar tills jag får se henne!
(ÅHNEJ JAG INSÅG NU ATT JAG ALDRIG HANN SE AMY WINEHOUSE LIVE INNAN HON DOG. *TÅRAR*)
Torsdag är "80's-day" (boring.....!??!?) och fredag
är "blue&white-day" (Goddard's färger, inför matchen lixommmmmm) 


Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: