>

finfin

Jag  känner  mig  så  tjejig.  Imorse gick jag
med  min   värdsyster   Katie  och  vmormor
för att få pedikyr, trevligt!  När  vi  var  klara
åkt   vi   hem   och   jag   och  Katie  började
dekorera  tårtan  (för  idag  är  det  bröllop!!)
men  det  blev  inte  särskilt bra... Så vi åkte
in till stan och köpte en  väldans  massa gula
blommor . .  och   så  fick   vi   manikyr  och
ögonbrynen  vaxade... sen  åkte vi hem igen
och  fixade  klart  tårtan,   och   nu   är   den
superdupermegafin !    Hela    eftermiddagen
har vi  hållt  på  att  fixa.  Jag,  Katie,  Travis
(som  ska  gifta  sig)  och  hans   kompis och
bror hängde upp  små  origamifåglar i träden,
jättegulligt!  Och  alla  har  hållt  på   att  laga
mat  och    dekorera    hela    dagen.   Mysigt!
Bröllopet är om två och en halv timmar, wihie!


Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: