>

say hi to my little friend

AAAH jag ville visa en bild på min fina kamera,
men dumma datorn vägrar sammarbeta.
(förlåt datorn, jag menar det inte, jag älskar ju dig.)

Hoppas att ni alla hade en bra alla hjärtans dag, det hade jag!
En bra dag i skolatt, jag gillar tisdagar! Bara roliga klasser 
och ja..inga läxor. En liten alla hjärtans dag fikastund/fest
på något kafé för att dra vinnaren av den där
diamantteddybjörnen jag berättade om förut..
Tyvärr vann jag inte. Men det gör inget, liksom, vad skulle
jag ha gjort med ett $2000 halsband? Så att..ee.. Jaja, jag fick 
iallafall tårta och gigantiska jordgubbar

Och så fick jag alla-<3-dagpresenter idag!
Fick reeses (jordnötssmörchoklad), som jag älskar och är 
beroende av hä hä, hårprylar, söta strumpor och Breaking Dawn I
eftersom jag inte har sett den än, av mina fina
värdföräldrar. Kevin gav mig också reeses och en klubba
som liknar en ros, den ser giftig ut så jag vågar inte smaka.
Och Kacey gav mig två röda klubbor. Tihi. Och jag fick donuts. 
Och sådär. En massa alla hjärtans dag meddelanden.
ÅH SÅ GULLIGA ALLA ÄR! tack! 

Detta är nog väldigt svårt att läsa och förstå, jag är för trött
för att skriva just nu.. Godnatt mina vänner!
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: