>

resa

Hej, hoppas att det är okej om jag bara lägger
ut bilder med  beskrivningar  om allt vi gjorde
på  väg  till, från  och  i Missouri, för jag orkar
inte  skriva  exakt vad  vi  gjorde hela veckan.

En sammanfattning: Från Roswell till Wentzville
i Missouri där grandma Lee bor, var det ungefär
18 timmars bilresa. Vi pausade varannan timme 
och stannade en natt på hotell. Samma sak på
vägen hem från den lilla byn där Nancys föräldrar
bor, någonstans i Missouri. Minns inte namnet på byn.
Vi körde genom New Mexico, Texas, Oklahoma
och Missouri såklart. Och så åkte vi till Arkansas
för att träffa Nancys bror och lyssna på hans 
predikan i någon kyrka där. Och vi åt McDonalds. 

Mer än så orkar jag inte skriva, jag kan försäkra
er om att ni inte vill läsa mer
Dessutom går det snabbare  för er att kolla på
bilder än att  läsa. Och  det är mer färgglatt än
svartvit text. SÅ KLAGA INTE! Ha så jättekul, 
puss 
och
kram.



Paus någonstans i Oklahoma. Chance provar Ahlgrens bilar.


I Oklahoma. Veronica fotar. I bakgrunden: McDonaldsbron
som går över en väg. Inte goda pommes. 

Äntligen St. Louis! 


Missouri. Hard Rock cafe i St. Louis, jag fick två t-shirts och en pin! 


Jag, Jill och Carrie i bilen.


The Gateway Arch i St. Louis som jag pratade om tidigare. Gigantisk!


The Gateway Arch underifrån.


Långa köer till the Arch så det hann bli mörkt ute innan jag, Jill, Jon,
Chance och Carrie kunde ta hissen upp och se St. Louis från ovan. 


Så här sov vi överallt - överallt. Det här är från Jeffs pappa
Joel's stuga där vi sov några nätter.


Chance och Jill vid Big Springs på väg hem.


G i g a n t i s k t kors, Groom, Texas. Paus på väg hem.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: