>

önskelista

Egentligen var det det här jag helst ville ha i julklapp:  

Klicka för stor bild

En alldeles egen Rupert Grint! Tyvärr fick jag inte det, men min jul
har varit alldeles toppen ändå. Fick en massa andra fina saker, och 
jag fick ju liksom fira jul i Amerikatt! Med världens bästa värdfamilj
dessutom! Och jag fick åka bil i mer än två-tre dygn sammanlagt, 
med min fantastiska värdsyster, hennes roliga pojkvän och en av 
bästa vänner från skolan här. Har druckit vanilj-chai-latte och ätit
nutellamackor, busat med mina värdsmåsyskon en hel del, spelat
the sims (*host* nörd *host*) och träffat en väldans massa fina
människor.  OCH PROMENERAT! Idag har jag pratat med mamma 
och pappa på skype. Trevligt, trevligt. Nu ska jag tvätta kläder JIPPIE!

(ps jag skojar bara om det där med rupert grint.)

(eller gör jag?????? huuh, huuh? *klickar med tungan*)
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: