>

skor

Idag fick jag ett fint kort från mina HTSvänner, jippie!
Och så fick jag ett par skor av Kevin. Egentligen ville
jag lägga upp en bild på oss+skorna men jag glömde
ipoden med bilderna hos honom. Bääh. Jaja. Nu ska
jag sova. Jag är fortfarande glad-ledsen. Undrar om
jag kommer vara det enda tills jag ska åka hem, jag
menar, jag har ju två månader kvar. Det räcker väl
till en hel del om man ska vara optimistisk. Jag ska
försöka göra detta till den bästa sommaren någonsin.
Förhoppningsvis lyckas jag. Så, jag ska bara skriva
en sak innan jag går och lägger mig: ÅH VILKEN TUR
JAG HAR, jag har två underbara familjer i Roswell,
och en helt fantastisk familj i Sverige, och världens
bästa vänner. De flesta av dem bor i Sverige, men
en del av dem bor här. Mina fina amerikanare, jag
älskar er, jättemycket. Och till mina svenskar, jag
saknar er! Så, godnatt.

Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: