>

världens bästa bloggerska är tillbaka!

Håhå jaja. Tänk att det bara är 7 veckor kvar tills jag åker hem..
Jag har väl varit helt okej med att blogga iallafall.
Minst ett inlägg i veckan, nästan. Och här kommer ett till.

I fredags åkte Kevin med sin familj till El Paso i Texas, så
jag fick åka med dom till Las Cruces, där min kompis Maria
från Finland bor. Las Cruces ligger typ 3 timmar härifrån så
det var lite svårt att hitta någon som kunde ge mig skjuts dit,
menmen, det gick att fixa! Maria hade en Eurovision Song Contest
kväll lördag kväll, mysigt! Fredag åkte vi med hennes värdsystrar
och två kompisar till Walmart och dansade och sen till en
golfbana och lekte. Hehe. Och ja, lördag kom alla andra också,
Christian, Alexander, Kike, Cristobal, Hugo, Sally, Gaby och Karla.

Skojskoj, och som ni vet så vann ju Sverige så jag fick skratta
lite åt alla andra också. Här är några bilder, de flesta är från när
vi badade, vilket var roligt. Jajajajajajaja. (spanskt skratt) Hejdå.

Kevin, hans söta systerdotter och jag påväääg!

Christian och Kike.

Cristobal och Kike.

wth.

Otroligt fotogeniska Maria som jag inte har en enda dålig bild av.

Cristobal<3

Gaby och jag blev iknuffade. BUHU! Fast vi var såhär glada ändå.

Hemskt attraktiva.

Söta Sally.

En fransman.

EUROVISION TIMEEE!
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Emma Ericsson

Vilken fin blogg du har! Ska åka till Australien som utbytesstudent om en vecka, har du några bra tips om utbytesåret? :)

Svar: Åh jag suger ju verkligen på att skriva och svara nuförtiden... Men tack så mycket! Åh jag vet inte, att inte sitta inne vid datorn för mycket. Bara kör på, försök hinna med så mycket som möjligt, ta mycket kort och ta vara på den tid du har! Hoppas du har/får det superbra! Lycka till!
alma

2012-07-12 @ 22:08:31
URL: http://emmasaustralia365.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: