>

fniss!

För typ 2,5 timmar sedan hade jag mitt första skrattanfall på minst åtta veckor.
OCH JA, JAG HAR KOLL PÅ SÅNT. 

Jag menar, imorgon är det åtta veckor(!??!!!!) sedan jag kom hit
och visst, jag har haft superskoj (typ) hela tiden...
Men jag har inte skrattat tills jag legat på golvet och gråtit,
ni vet så som man gör hemma 
med sina bästa kompisar eller sin lillebror, förrän idag.

På Hastings litteraturavdelning.
Jag och Chance hittade en bok med bilder på bäbisar.
Som var utklädda till maskar, morötter, ärtor, krukväxter.
Hilarious.






Eller jag vet inte.. det var roligt då, för 2,5 timmar sedan. Dom här bilderna är bara söta, 
men de flesta i boken var så himla fåniga. Bäbisarna såg ut som aliens typ.
Vi var nog mest chockade över att det fanns en bok om..sånt. Och så var vi trötta. 
Därför skrattanfall.


Fotografen heter Anne Geddes förresten.


Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: