>

redälKläder

Det är ganska svårt att klä sig här, tror jag.
Jag vill ju inte förvandlas till någon amerikaprinsesstjej, men jag vill inte...se för svensk och udda ut liksom.
Bianca, som jag har bott hos fram tills igår, sa åt mig att inte ha för korta kläder.
Jag skulle nog inte få ha mina vanliga jeansshorts.
Men de flesta tjejer i min ålder här har jättejättekort. Till och med i kyrkan.
Jag tycker att detta är fint:
(Hon är lite lik Julian Casablancas på denna bilden, visst?)

och detta:
Hon klär sig snyggt, ibland. Inte ofta dockelidock.
Det känns som att om någon klädde sig sådär, här...så skulle de bli liteganskajättemobbade.
Så jag kör på DAMDAMDAMDAM jeans! Eller nej, det är för varmt. Kjol och t-shirt. yayy.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: