>

förra veckan (Thanksgiving) i bilder

 

USA's äldsta hus, från 1600-talet, i Santa Fe.




Merritt på ett mexikanskt chokladkaffeställe i Santa Fe.


Många färgglada fina butiker i Santa Fe. Hihi.


Merritt, Jodi och jag på Pasqual's café SLASH restaurang.


Native Americans som säljer handgjorda smycken och annat.


Fina pueoblos i Santa Fe. Detta är ett museum.


Det såg bara fint ut, med alla färger och sådär.


En fin kyrka.


Jodi och jag framför en berömd spiraltrappa (som är berömd 
för att den inte har någon "stomme" som håller upp den) i Loretto Chapel.


Äldsta kyrkan i USA, Chapel of San Miguel (tror jag).


Inuti den gamla kyrkan från 1610.


Vägg från ett café i Taos. (Fortfarande i New Mexico)


COLORADO!


Jag och Nina utanför IKEA!


Jodi och en svenskalektion-light.


Skär upp kalkonen inför Thanksgivingmiddagen. HEHE BA SKOJA.


Jag och Jodi och bakgrunden.

VI SHOPPADE MYCKET MED! TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: