>

om idag

Idag, efter att ha haft ett kemiprov och ett tyskaprov,
åkte jag till IHOP med Cynthia, Donta'e, Regan,
Mayra..hur hon nu stavar det... från min kemiklass.
Och så Craig, M's pojkvän. Kanske sista gången jag
träffade Donta'e innan han flyttar. Lite sorgligt. Efter
pommes och äggröremackor och chokladpannkakor
gick jag och Cynthia till Hastings och väntade och
väntade på att få skjuts hem. Det tog någon timme sådär.

Förresten hade jag m i n s t 87%på mitt tyskaprov och
98%på den muntliga delen av mitt tyskaprov.

Och Sammi och Maranda tror jag är allergisk mot
nånting, för mina ögon är alldeles röda och jag ser
bara sjuk ut. Och ja, det tror jag med att jag är.
Kanske mot onyttig mat, stora bilar, eller att vara
tvungen att stanna i klassrummet och sitta och
stirra in i väggen i 1,5 timme även om jag blir
klar med provet efter 20 minuter. Jag vet inte än.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: