>

tisdagsnotis

Såå, efter att ha snöat galet mycket hela kvällen i förrgår
och hela dagen igår är skolan nu inställd. GUUUD SÅ HEMSKT,
hur ska vi kunna ta oss till skolan när det ligger en hel decimeter
snö på marken?!?!?! Äh, lika bra att ställa in skolan. TACK!  

Jag har inte planerat att sitta här och ha småschizofrena konversationer
med mig själv hela dagen, nejnej. Jag ska kolla på film.
ÅHÅ VAD JAG ÄLSKAR NETFLIX IBLAND! (Lite som spotify fast med film. Som voddler alltså.)

Igår började jag kolla på Mandomsprovet, men jag somnade efter
typ halva filmen. Inte för att den var tråkig, bara det att jag var...trött.
Jag vaknade halv fem imorse, med laptopen halvdöd i knät, av
att det var så himlahimla kallt i mitt rum. Mitt rum har fyra stora 
fönster och om det är kallt ute så blir mitt rum ganska
snart nästan lika kallt, om inte elementet är igång förstås. 
Men eftersom vi fick så fruktansvärt mycket snö igår (..hmm..)
så gick strömmen och elementet i mitt rum hjälpte inte 
särskillt mycket. Vaknade alltså och hackade tänder 
tidigt i morse. Dessutom såg jag ut som ett troll, håret
var statiskt och väldigt...fluffigt. Jag börjar nog bli 
senil, snart får jag väl skriva lappar för att påminna mig
själv om att fläta håret innan jag somnar. Och sådär.

Okej, nu låter jag schizofren om något.

Och nej, kära läsare (jag har åtminstone en - DIG), 
jag ska inte kolla på film hela dagen. Jag ska tvätta kläder också. 
Men jag måste vänta tills vattnet är tillbaka. (vilken anledning<3)
puss och kram
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: