>

små bitar av mitt liv

Fortsätter att städa ur mitt rum. Eh. Det går sådär.
Packar ner onödiga saker som inte behöver stå framme längre i lådor
och slänger saker som är ännu onödigare.
Just nu ser rummet för jeffligt ut, det kommer kännas hemsk att gå och lägga sig snart. Golvet
är täckt av en massa prylar som är uppdelade i fina högar:
(skojar. de är långt ifrån fina. smälter liksom ihop med varandra, inte organiserat alls.)
Slänga-prylar
Spara-prylar
Ta-med-till-USA-prylar
Ge-bort-prylar
Prylar-som-ska-lämnas-tillbaka-till-den-jag-lånat-dem-av-prylar
Prylar-som-hör-hemma-i-någon-annan-del-av-huset-prylar


Den största högen kallar jag:
Prylar-jag-inte-har-en-aning-om-i-vilken-hög-de-hör-hemma-prylar



Sängen är full av prylar jag inte har hunnit sortera än, skrivbordet är prettyyy much belamrat av..skräp.
Kanske slutar med att jag föser in allting under sängen och låter det ligga där i ett år.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: