>

lördag 29 okt 2011

Idag åkte  jag  och  min  värdfamilj  till  bowlinghallen  för
att träffa organisationen  som   fixar   med   fosterfamiljer
och sånt, i Roswell.   De  ordnade någon slags bowlingfest
så att alla barnen skulle kunna träffa sina riktiga föräldrar
och ha kul tillsammans och  sådär. Min  värdfamilj  har ett
fosterbarn,  Shay. Hon är väldigt  rolig  och  ALLTID  glad.
Hennes  mamma  kom  frånv Hobbs  för  att  träffa henne,
jag  vet  inte  hur  långt  iväg det  är, 4-5  timmar kanske.

Vi bowlade i några timmar och åt pizza och sådär. Jag åkte
med min värdmammas  syster Jane och hennes man till en
second handbutik  i  staden  också.  Bara för att smita ifrån
bowlingen  för  en halvtimme ungefär. Stannade och kollade
på   en   bomullsodling  också, det   var   väldigt   vackert.
När kalaset var slut åkte  jag, min värdmamma  Nancy, Jill,
Jon och Jill's kompis Shelby till hobbybutiken (g-i-g-a-n-t-i-s-k) 
för  att  köpa  scarfsar   (scarf  i  plural)   till  hela  familjen.
Imorgon ska vi till kyrkan och det är "cowboy/cowgirl day"...
Jippie..  Jag har inte precis några cowgirlkläder, så jag ska
ha  jeanskjol, vitt  linne  och en röd scarf (eller snusnäsduk
kanske man kallar det?). Kan fota imorgon, om jag kommer
ihåg kameran.  Nu ska jag städa mitt rum och läsa lite fysik
innan jag går och lägger mig. DET är hur man spenderar en 
lördagskväll väl.. Not. Puss och kram till er alla, jag kan hälsa
att det börjar bli kallt här nu, tror att det är bara någon grad 
varmare än hemma på Nordpo.. jag menar Sverige.

Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: