>

lördag

Vi var i White Sands nationalpark igår. White Sands är ett jätteområde
mitt i ingenstans, och det används mest som en gigantisk sandlåda. 

Sanden bildades SLASH kom dit för omkring 4000 år sedan,
tror jag. Vet inte så mycket om varför det ser ut som det gör
egentligen, ni får väl googla och wikipedia-a White Sands New Mexico
om ni är intresserade och vill veta mer. Det var i alla fall himla himla
vackert där, bilderna ger stället rättvisa, alls!

Bergen i bakgrunden är Klippiga Bergen och människorna
på bilderna är mina värdföräldrar Nancy och Jeff, mina
värdsyskon Jill, Jon, Carrie, Veronica och Roxanne, plus jag
och Roxy's vän Lyndsay. Det var soligt och varmt och alla åkte pulka.
Konstigt. Och sjukt skoj. 






































Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: