>

Mina värdsyskon Jonathan och Jillian spelar baseball..

...Så jag var och såg min första baseballmatch i tisdags.
Men ljuset var inte särskilt bra vid deras plan och alla bilder där blev..mindra bra.
Så jag fotade mest dom små söta miniminibaseballspelarna.

Jon's och Jill's lag slår. Eller vad det heter. Jag kan inte baseball alls.


Jag och min värdfamiljs fosterbarn, Shay.


Jon! Han är elva år och Jill's tvillingbror, om jag inte redan har berättat.


Så himla söt! Pytteliten! 


En vanlig syn. Cheerleaders på vift, sådär.


Ahhhhhh! Gulliga! Dom är typ 4-5 år gamla och säkert minst
414785629 gånger bättre än mig på att träffa bollar med
baseballträ.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: