>

you look beautiful today

Idag var en bra dag.
Tror det var för att jag hade min fina klänning på mig.
Jag gillar klänningar, jättemånga tjejer här har alltid jeans
och aldrig klänning eller kjol. Känner mig lite uddiggggg men
det gör ingenting för folk säger att de gillar mina klänningar iallafall.
Det är synd att det knappt går att hitta fina klänningar och kjolar att köpa någonstans här.
Det mesta ser ut som.. gammelfaster Ullas Damshop eller jag vet inte vad.
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Rufus

jag tycker också om dina klänningar, alltid så fina!

och jag tycker om att kolla din blogg, kul att se hur du har det där borta! <3

2011-09-27 @ 12:53:46
URL: http://hansapansar.blogg.se/
Postat av: alma

Tack tack Dugong! Jag tycker om att kolla din blogg med, dina bilder är så fina! <3

2011-09-28 @ 00:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: