>

bröllop!

Förberedelser pågår. En massa bord och minicheescakes och Ralph.

Min favoritpryl på hela bröllopet! Jag, Katie, Travis och hans bror hängde upp origamifåglar i träden.
Saras mamma hjälper till med klänningen, och Sara läser "precis innan-lappen" hon fick av Travis.
..och solen gick ner.
Söta! Och söta!
Sötast.
Min fina värdfamilj..med familj.
Sara och Travis, och Sara och pappsen.
TÅRTAN! (som var jättefin eftersom jag och Katie
köpt en miljon blommor och dekorerat den)
Bukettkastning och bus.
Jag och min fina värdkusin! Och sötaste Cooper.
Brudparet lämnar festen. Hejdå!
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Bröllopsmagasinet

Vart är bröllopet någonstans? Det ser inte ut att vara i Sverige.

2012-04-25 @ 08:53:59
URL: http://www.brollopsmagasinet.se
Postat av: Alma

Nej, det var i Roswell, New Mexico i USA! :)

2012-04-26 @ 06:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: