>

hej

ingen bild, för jag glömde minneskortet
hemma när jag tog med kameran till skolan..
i min första klass idag gick vi över till tanten
på andra sidan gatan från skolan och
tvättade hennes bil. vi var bara fyra
personer, plus mr. montgomery men
lilla tanten (tror hon heter Lila) hade köpt
frukost (eller fika) för fler. en massa
mackor, doughnuts, yogurt, frukt, jordgubbar
och vispad grädde, juice, gatorade...
världens sötaste! efter det hade jag tre
lektioner som var lite halvtråkiga allihopa.
musikteorin är helt okej ändå, för vi är
bara typ 12 stycken där så vi behöver
inte jobba hela tiden (logiskt va?).

AAH allting, överallt, hela roswell är invaderat av malar
(tror det är vad de kallas, typ som fjärilar..fast fula?).
dom är överallt! jättestörigt. just nu har jag 14 stycken i
mitt rum, varav fyra är döda och ligger på golvet.
dammsugar typ varje dag. öh.
godnatt <3
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: