>

måndag-mångdag-långdag

Halvgalen dag i skolan; en massa skvaller,
intressanta diskussioner i kemiklassen och
något pistolhot-ish:t under fotolektionen...
Efter skolan fick jag min kamera på posten!
WIHOO! Ska lägga ut bild imorgon tror jaaag.
Har suttit och målat kort som jag ska sälja
för att tjäna ihop pengar till Shelterboxprojektet
jag och mina kära Rotarystudentkompisar
håller på med.
Imorgon är det alla hjärtans dag! Har ni fixat
dejter allihopa?!?! Usch, här verkar det vara en
ganska stor grej, även om alla försöker intyga
mig om att ingen egentligen bryr sig.. JAG VET
ATT DOM GÖR DET! Allt är ju bara rosa och
fluffigt och sockrigt och gulligt just nu, vart
man än vänder sig.. Halledaa.
Hoppas allt är bra därhemma, till er som är
"därhemma" och läser detta. Ha en bra alla-
hjärtans-dag, puss och kram!
<3
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: