>

liiiiite av min vinter i usa

Inte det bästa jag någonsin gjort, men det är alltid något.
Några klipp från allt jag har gjort i vintras, men det allra
roligaste finns inte med för jag filmar nästan aldrig. Och
så glömde jag på vilket håll jag filmade hälften av klippen så
de andra hälften är helt snea. Och musiken dampar. Och
så är inte Maranda med någonstans i videon... MEN MEN.

I rollerna (i ordning): JAG (filmens stjärna, huvudskådis,
primadonna, osv osv), Maria, Julie, Veronica, Will, Selena,
Elisabeth, Chance, Kike, Meaghan, Drago, Cristobal, Lucas,
Kevin, Judith, Riley, Carrie, Jill, Minijultomten, Shay, Andres,
Hugo, Nita, Sam, Austin, Mary, Isac, Dana, Eva, Celia,
Christian, Maria Laura, Jacob, Scott, Lance, Bianca.



Alla dom här kan ändå utgöra typ HÖGST 5% av alla underbaringar
jag träffat här. UNDERBART UNDERBART. Det känns lite
konstigt att typ ha två helt olika liv. Här och hemma. Känner mig lite
som Hannah Montana. Fast coolare. Och med coolare kompisar. HIHIHI!
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: