>

syskon för alltid

Idag har jag varit lite smådeppad hela dagen, trots
trevliga skypsamtal med Jessica och Sofie från därhemma.
Imorgon ska jag flytta till min andra värdfamilj (Rotary
vill helst att man har tre-fyra olika värdfamiljer under
utbytesåret) och hela kvällen har jag mest bara kämpat
för att inte brista ut i gråt helt plötsligt. Men när jag sa
godnatt till världens bästa värdmamma och mina underbara
systrar så såg jag nog ut som värsta bäbisen. Fast jag
var iallafall inte den enda som grät... Jag fick ett fint
litet brev och en massa kramar. Och så sa min värdmamma
att vi kanske kan fixa så att jag kan få stanna lite längre
här, men jag vet inte om min kontaktperson kommer
gå med på det. Men vi får väl se, imorgon.

Det här är jag och tre av mina fantastiska värdsyskon.
Veronica, Roxanne, Jill, Jon, Carrie och Shay, ni är
så fina och jag älskar er lika mycket som om vi hade
varit syskon hela livet. Pecaaaah.
<3
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: