>

fredag!

Nästa vecka har alla juniors junior tests, ungefär som nationella proven,
så jag behöver inte gå dit! Yay! En hel veckas lov till, typ! Eftersom jag
för det mesta bara kommer vara hemma själv så planerar jag att sova,
kolla film och sola. Och så ska jag hjälpa min värdfamilj att fixa inför ett
bröllop som är om typ en månad! Idag var vi ute från typ klockan fyra till
halv sju och fixade gräsmattan. Eh, ja. Det är så torrt, plantera funkar
inte så vi la ut, ni vet, sånadära plattor? Eler, typ. Jag är så himla trött nu,
vet inte hur jag ska skriva, är bara förvirrad.

Jag har bestämt mig för att lägga upp minst en bild om dagen på bloggen från och med nu!


Fast eftersom jag inte tog några bilder idag så får ni en
gammal, det här är jag och gullungarna från kyrkan! 



Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: