>

hungriga.

Katie och jag har nördat sönder oss och maratonläst The Hunger Games. (jag vet, jag har 
första boken på svenska hemma, men jag läste aldrig den för jag höll på med andra 
böcker de sista månaderna innan jag åkte..) Hon klarade av trean idag, och jag är en 
bit in på tvåan. Halv nio idag, efter att vi ätit pizza och hon och Josh funderade på att 
åka hem och jag planerade på att fortsätta läsa så fick vi ett ryck och åkte in till bion. 

Och så såg vi filmen. 
Och den var väldigt bra. Men ganska annorlunda från boken. 
Och så blev jag irriterad på att Katniss var så tjurig i filmen.
Och så kom vi fram till att Gale är rätt hunkig och att det är synd
om Peeta för han är världens snällaste och gulligaste.
Och så blev vi upphämtade halv tolv, precis som resten av
minitonåringarna som var där. 
Och så planerade vi att gå och se Mirror Mirror snart. 

OCH NU MÅSTE NI LÄSA!  puss och kram

Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: