>

obs läs ej

ingen bild idag.

jag har precis kollat film och just nu önskar jag bara att mitt liv kunde vara lite mer perfekt. lite mer som en film, eller en dröm. alltså ibland undrar jag bara vad som egentligen kommer hända med mig när jag blir större, fastna på burger king eller ica eller nåt, det känns ju fruktansvärt skoj. tänk om jag kunde komma på något smart och liksom göra nånting. just nu känns det som att jag bara...finns. usch, jag tycker alltid att jag låter så jobbig och sur och bortskämd när jag säger så, precis som en sån människa jag INTE TÅL. men blääh, det var såhär nere jag kände mig nästan hela förra året när jag var tvungen att plugga biologi och kemi och fysik och annat tråk på hts. 

JAG BEHÖVER SKAFFA NÅGON som jag kan klaga om mitt liv för. så behöver jag inte skriva om sånt kladd här, där det inte hör hemma liksom. eller nåt. det som känns värst är att jag egentligen inte ens har något att klaga på (ett helt liv på mc donalds är väl inget dåligt?) så varje gång jag ens försöker så kommer nån sur(-are) liten kompis och berättar om hur mycket DERAS liv suger, och vips, så känner jag mig ännu mer som en tjurig liten bortskämd loser som egentligen har det ganska bra fast är för dum för att fatta det. det jag vill mest av allt just nu (förutom att rymma med typ jamjars eller andrew vanwyngarden), är att gräva ner mig i ett hål och inte komma fram tills något intressant har hänt. JAG VET INTE


OKEJKJRKJ det här spårade ut lite, jag skulle egentligen bara skriva och berätta att jag hade kollat på en film och sådär, ursäkta ursäkta för rycket.



ps. jag känner mig patetisk. fast nu ska jag sova. hunger games är en asbra bok. hejdå.
Postad i: tanke om framtid Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: