>

18

Som  ni  kanske vet vet så var det min födelsedag idag,
jag  fyllde  arton.  Alltså, idag = kalasdag. Cooper fyller
år  på   onsdag  så  vi  slog  ihop  våra  kalas och firade
tillsammans idag.  Jag hade en toppendag (även om jag
erkänner att jag faktiskt inte ville fyla arton, sjutton låter
mycket bättre.)  med  båda  mina värdfamiljer och deras
(=mina) vänner. Fick en massa fina presenter, hade skoj
på vattenrutschkanan, åt god tårta och hade en toppendag.

Kamryn, Maria, Jase och Cooper hänger vid det coola bordet.

Kay, Cutter och Karen.

Veronica och Will var där.

Carrie. Jag och Cooper med våra fina (och goda) tårtor!

Reese's peanutbutter cupstårta! Underbart!

Om man åt Coopers tårta så blev tungan blå.                                                            Chance!           
Kamryn hjälpte mig att öppna mina presenter. Cooper öppnade sina själv.

Söt!

Vi hyrde en stor vattenrutschkana! Carrie, jag och Brittney dog nästan, ser det ut som.

Kelly förvandlar Jase till en fjäril!
_______________________________________________
Godnatt alla fina!
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: