>

upp, upp och ivääääg!

Imorse  smsade  Karen   mig  och  sa  att  en  massa  luftballonger
svävade förbi och att vi borde gå ut och fota dom. Så det gjorde vi.
Idag  var  det "OldTimers Balloon Rally" i  Roswell så det var därför
luftaballongerna var ö v e r a l l t.   Det  var jättefint,  två  av  dom
landade i vår trädgård, och en luftballongs...flygare (?)  lät mig åka
upp en bit med honom, eftersom jag aldrig har flygit luftballong förut.
Det var toppen, inte läskigt alls! Önskar jag hade en ballong själv hehe.

Huset (mitt fönster som är öppet) med en massa ballonger i bakgrunden.


De var överallt!

Eld!

Vi fick fina små kort på ballongerna med information, av deras ägare.

Dags att packa ihop och åka hem!
Postad i: ett år i Amerika Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: